Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sascha Richter - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sascha Richter - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo lieve mensen!

welkom op mijn pagina! Ik ga maar zes weken weg maar ik vind het toch wel heel leuk om iedereen op de hoogte te houden van mijn avonturen in het buitenland! We gaan natuurlijk ook veel skypen want ben toch een beetje bang dat ik mijn lieve vriendinnetjes en familie ga missen! Nu ga ik eerst nog mijn spullen pakken en de laatste inkopen doen. Ik besef nog niet zo goed dat ik weg ga maar dat komt dit weekend vast wel!

Deze week ga ik jullie allemaal nog even zien en knuffelen en dan zie ik jullie over zes weken weer :D

kus, Sas!

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2011

Waterskieën!!

03 Augustus 2011

Van alles en nogwatjes!

26 Juli 2011

Shopping Time!

19 Juli 2011

Dagje Montauban!

16 Juli 2011

Ontmaagding in de patat
Sascha

Actief sinds 04 Juli 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18357

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 29 Juli 2013

Stage in Kaapstad

10 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: