hooooooooooooi! - Reisverslag uit Molières, Frankrijk van Sascha Richter - WaarBenJij.nu hooooooooooooi! - Reisverslag uit Molières, Frankrijk van Sascha Richter - WaarBenJij.nu

hooooooooooooi!

Door: sascharichter

Blijf op de hoogte en volg Sascha

10 Juli 2011 | Frankrijk, Molières

hallo scheetjes!

ik zit hier lekker op het terras en het is hier tres chaud! er is nu kinderdisco en ik heb even een half uurtje vrij dus mag ik even wat voor mezelf doen!

nou ik zal eens even vertellen, ik zou bij de douane op Natalie wachten, een meisje die hier ook gaat werken en we hebben het zelfde vliegtuig. dus ik had daar mee afgesproken. Wordt ineens om 5 over half 10 mijn naam omgeroepen of ik wel even heel snel wilde inchecken want het vliegtuig wachtte op me! dus ik als een gek rennen en het was nog 10 minuten rennen, meteen wat aan mn conditie gedaan! allemaal nog net gehaald, zit Natalie daar op haar dooie gemak. De vlucht ging allemaal goed, kregen 2 koppen thee en een jammie jammie broodje!

We kwamen daar aan en mn rode lieve koffertje kwam meteen uit dat ding! maar die van Natalie dus niet dus die is nu haar koffer kwijt. dat was heel normaal volgens de fransen dus hij wordt morgen gebracht?

We werden opgehaald door Miriam, een vrouw die hier ook op de camping werkt, hele aardige vrouw en het was ongeveer een uurtje rijden vanaf Toulouse. We kwamen hier aan en de baas van de camping was jarig dus we hebben meteen de hele familie gezien! echt allmeaal super aardige en gezellige mensen! Een minder puntje was onze caravan. JAAA ik slaap niet in een luxe huisje, nee gewoon in een primitieve caravan. en dat is nog niet het ergste, we deden de deur open en allemaal dode torren in bed en vieze dingen. dus eerst een uur bezig geweest met bed opmaken en al die dode torren opzuigen. We werden dus meteen flink aan het werk gezet. We zijn best wel los gelaten, we moesten onszelf maar een beetje redden maar dat is helemaal goed gekomen. Er zijn hier nu ongeveer 7 meiden in totaal en allemaal heel leuk en gezellig. Vanmiddag heb ik meteen achter de bar gestaan en ik kan eindelijk eens goed biertappen! niets rustig aankomen en de buurt verkennen maar meteen aan de bak! vanavond hebben we lekker gebbqt door de verjaardag dus lekker met de hele familie gegeten! en wat drineken ze hier veel wijn! poeh! en nu dus die kinderdisco dus beetje dansen en swingen en ranja inschenken! Zometeen moet ik een sanitair rondje doen met Rosemarijn dus gaan we eens even met de neus in de pot!

Morgen wordt het 35 graden dus zo min mogelijk aan! oja en trouwens, ze hebben hier gigantisch veel dieren en laat het nou net zo zijn dat ik morgen de beesten eten moet geven. Omdat het al mijn lievelingsklusje is, not!

Ik vind het nu al leuk en heb eigenlijk al het gevoel dat ik hier al een hele week zit want doe gewoon maar waar ik zin in heb en ga een beetje mn eigen gang dus helemaal leuk!

liefs, Sas!

  • 10 Juli 2011 - 19:58

    ANNELIES:

    hahahahahahha dieren. Oh wat leuk! Ik hoop dat je de dieren eten moet geven haahha. moet je het even filmen, lijkt me wel leuk om te zien :P.

  • 10 Juli 2011 - 20:13

    PxPx:

    Hey die Sas! Net ons eerste Skype gesprek gehad. Erg leuk dat we elkaar ook even kunnen zien, hè! Heel leuk verslag lekker poetsen en geef de donkeys maar een lekkere knuffel morgen. O ja, vergeet niet eitjes te rapen.
    Loev you, PxPx & Mxmx

  • 10 Juli 2011 - 23:11

    Trudie And Frans:

    Hoi Sascha,
    Wat een leuke schrijftrend heb je! En inderdaad alsof je er al weken bent. Wat een ervaringen en verrassingen zo de eerste dag. Fijn dat jou koffer wel is mee gekomen. Veel succes en plezier en groeten uit Canada.
    Trudie & Frans

  • 11 Juli 2011 - 12:40

    Ab:

    Hoi Sas,
    Die ouwe van je heeft je waarhangikuit link doorgestuurd, dus heb ook eens ff gekeken.
    Leuk hoor. Hoop dat je een leuke tijd hebt. Binnenkort ff zwaaien naar pa, ma en zus als ze overvliegen richting Portugal :).
    Grtjs, Ab

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sascha

Actief sinds 04 Juli 2011
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 18371

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 29 Juli 2013

Stage in Kaapstad

10 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: