Waterskieën!! - Reisverslag uit Molières, Frankrijk van Sascha Richter - WaarBenJij.nu Waterskieën!! - Reisverslag uit Molières, Frankrijk van Sascha Richter - WaarBenJij.nu

Waterskieën!!

Door: sascharichter

Blijf op de hoogte en volg Sascha

10 Augustus 2011 | Frankrijk, Molières

Gisteren wat ik weer een heerlijk dagje vrij en ben ik met Jamie en Charlotte naar een waterskipark in Toulouse geweest. Rond 10 uur zijn Charlotte en ik eerst nog even naar Mollieres naar de kapper geweest en hebben daar even een mooi nieuw Frans kapseltje laten knippen. Iedereen kende elkaar daar in die kapper dus was een groot kippenhok en dan zaten wij daar als twee Hollandse meiden. Katy, de keukenprinses hier, kwam ook nog even langs want die woont er blijkbaar naast! Na de kapper hebben we snel al onze spulletjes gepakt en naar Toulouse gereden. De neef van Jamie en was ook mee samen met z’n vriendin. We hebben in totaal ongeveer anderhalf uur op het water ron rond geskied. We begonnen met een kneeboard dat scheen het makkelijkst te zijn. In het begin viel iedereen direct op z’n plaat maar later ging het zelfs in de bochten goed. Je moest even vaart zien te houden want je kwam in de bochten telkens even stil te liggen en daarna werd je ineens weer verder getrokken waardoor je telkens viel. En als je viel helemaal aan de andere kant van het meer dan moest je er uit klimmen en helemaal terug lopen op je blote voeten in de steentjes. Dus dat was nog behoorlijk pijnlijk. Op een gegeven moment kon iedereen het wel een beetje en gingen we door naar de waterskies. Dat ging meteen de eerste keer bij mij al goed alleen de bocht wilde telkens niet. We hadden nog maar een kwartiertje dus ik super fanatiek op die skies en toen ging ik die eerste bocht vet goed door maar helaas knalde ik keihard op m’n plaat met mn gezicht vol in het water. Dus ik had het gevoel dat ik half bewusteloos was en m’n nek deed me toch pijn. Dus nu de volgende ochtend zit ik met overal spierpijn aan m’n laptopje. Ik wilde vanochtend mijn wekker uitzetten maar zelfs omdraaien deed pijn! Na het skien zijn Charlotte en ik nog naar Montauban gereden en daar op het centrale plein alle Terrassen af geweest en overal even lekker wat gedronken en bij het laatste restaurantje heerlijk gegeten!

Eergisteren was het spookspeurtocht. Iedereen was echt super eng verkleed. Ik was in het begin ook doodbang maar toen die kinderen kwamen hebben we ze even heerlijk laten schrikken. Ik viel zogenaamd dood op de grond met een horrorgil. Valentijn kwam ineens keihard uit de bosjes rennen en al die kinderen vielen gewoon echt op de grond van de schrik, was echt zo grappig. Kon soms mijn lach niet meer inhouden achter mijn verstopplekje. Tot huilen aan toe ging het haha!

ik vergeet even wat te vertellen want de ouders van Rosemarijn zijn hier een weekje op bezoek geweeest en in die tijd zijn we in Saint-antonin naar een hele leuke markt geweest. Het was wel super druk en konden onze auto bijna nergens kwijt maar we hebben uiteindelijk allebei een super leuk jurkje gekocht en overal een beetje rondgekeken. We liepen er wel halfdood rond want we waren die avond ervoor op stap geweest in Septfonds in de Galaxy.

  • 10 Augustus 2011 - 09:38

    Babette:

    o god sassie komen die kindjes wel levend thuis!:o

  • 10 Augustus 2011 - 21:12

    Ab:

    Hey Sas,
    Weer een mooi verhaal!
    Gaat het al wat beter met de nek?
    Leuk hoor, kleine kindertjes laten schikken terwijl je zelf eerst bang was :).
    Nog veel plezier de laatste 10 dagen.
    groetjes, Ab

  • 11 Augustus 2011 - 10:12

    Sas:

    Hee Ab,

    m'n nek is nog steeds super stijf maar dat komt vast ooit wel weer goed. Ik had jou laatst perongeluk gebeld maar dat had je geloof ik wel begrepen;) je staat namelijk helemaal bovenaan :)

    tot snel en groetjes!

  • 11 Augustus 2011 - 15:40

    Ab:

    Hey Sas,
    Fijn dat ik bovenaan sta in je mobiel :)

  • 12 Augustus 2011 - 08:32

    Mams:

    Hoi lieverd,

    hoe gaat het nu met je nek? Komt er al weer wat beweging in?

  • 20 Augustus 2011 - 18:38

    Willem:

    LIEF BIJNA! joehoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sascha

Actief sinds 04 Juli 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 18369

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 29 Juli 2013

Stage in Kaapstad

10 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: