Harde werkdag - Reisverslag uit Molières, Frankrijk van Sascha Richter - WaarBenJij.nu Harde werkdag - Reisverslag uit Molières, Frankrijk van Sascha Richter - WaarBenJij.nu

Harde werkdag

Door: sascharichter

Blijf op de hoogte en volg Sascha

11 Juli 2011 | Frankrijk, Molières

Goede avond.

Ik zit hier aan een picknicktafel met Rosemarijn en Tristan (paardenjongen) en zijn nog even aan het kletsen. Vandaag een lange maar leuke dag gehad. Ik ben vanochtend om half 9 opgestaan want moest heeeel nodig plassen. dus ik kon helaas niet zo uitslapen. maar toen ben ik maar gaan douchen en ontbijten. We ontbijten hier apart van elkaar omdat iedereen om een andere tijd begint. Heb een croisantje met een vers gebakken broodje gehad. was lekker! toen heb ik mijn laptop erbij gepakt en met anneliesje geskypt! ik moest om 11 uur beginnen de beestjes voeren. viel me echt alles mee. had verwacht dat ik gillend weg zou rennen maar ze waren hartstikke lief en beten me niet eens! en die kinderen zijn zo leuk, komen lekker kletsen en gezellig doen. dus de animatie vind ik super! we waren eerder klaar met de beesten eten geven dus hebben we mee gedaan met de aqua earobics, weer de zonnegroet en lekker de armpjes en beentjes heen en weer!

We eten hier altijd rond 2 uur met zn alleen aan de tafel en ik heb met Rosemarijn de lunch klaargemaakt. stokbrood met geitenkaas (ja dat lust ik nu) het heette kabbekoetsjes ofzo klinkt in iedergeval als koude koetjes. met kruiden, en gebakken aardappeltjes en zelf salade gemaakt. Daarna heb ik weer met Rosemarijn de speurtocht uitgezet voor de kinderen en dat ook begeleid. Verder heb ik tot 11 uur achter de bar gestaan en rondje sanitair schoonmaken. Straks ga ik slapies doen want ik ben voor morgen gevraagd of ik meega naar de grotten. Er zijn heel veel aanmeldingen en eris nog een begeleider nodig en omdat ik natuurlijk haaartstikke veel arvaring heb met klimmen heb ik me aangeboden! in de grot is een parcour met klimmen, abseilen dus super leuk. het begint om 9 uur dus dat wordt vroeg op! het is een half uurtje rijden en duurt tot 4. daarna weer lekker achter de bar en avond eten voorbereiden!

we hebben vanavond trouwens huisgemaakt pizza gegeten. ze koken hier super lekker dus ik zal niet verhongeren!

kus!

  • 11 Juli 2011 - 23:43

    Babet:

    Aaah wat schrijf je lief snoes! Xxxx

  • 12 Juli 2011 - 10:17

    Willem:

    sas, jeetje, ik dacht laat ik maar eens even een kijkje nemen op je blog, staan daar gewoon al allemaal verhalen! en jongen, wat klinkt het leuk, lekker werken maar ook wel niet heel streng, top! wat is je skype adres, want ik heb er wel 2 van jou maar of die kloppen, zoen geniet

  • 12 Juli 2011 - 18:55

    Oma Frieda:

    heel leuk. fijn dat je het zo maakt.
    Babette is hier, erg gezellig.
    bedankt en let goed op jezelf.
    Veel liefs Oma

  • 13 Juli 2011 - 09:29

    Rixt:

    Dankzij Willemijn kan ik nu ook op je blog komen haha! Leuk Sas en fijn dat er leuke mensen zijn en dat je het leuk vindt! En 35 graden klinkt ook niet verkeerd, dat is hier op vlieland wel anders (storm + regen).. X

  • 13 Juli 2011 - 14:58

    Sascha Richter:

    hoi willem, mijn skype is sascharichterhoi en dan in lemmer. geloof dat je me dan wel kan vinden:) ik zal eens kijken of ik morgen ook op bepaalde momenten vrij ben en dan sms ik je wel even;) kus!

  • 13 Juli 2011 - 15:00

    Sascha Richter:

    hoi oma!

    hoorde al dat babs nu bij je is, hebben jullie het gezellig samen? ik heb het echt super hier! tot snel,

    liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sascha

Actief sinds 04 Juli 2011
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 18378

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 29 Juli 2013

Stage in Kaapstad

10 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: