Bonjour mes Amies!! - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Sascha Richter - WaarBenJij.nu Bonjour mes Amies!! - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Sascha Richter - WaarBenJij.nu

Bonjour mes Amies!!

Door: sascharichter

Blijf op de hoogte en volg Sascha

04 Juli 2011 | Nederland, Lemmer

Hallo lieve mensen!

welkom op mijn pagina! Ik ga maar zes weken weg maar ik vind het toch wel heel leuk om iedereen op de hoogte te houden van mijn avonturen in het buitenland! We gaan natuurlijk ook veel skypen want ben toch een beetje bang dat ik mijn lieve vriendinnetjes en familie ga missen! Nu ga ik eerst nog mijn spullen pakken en de laatste inkopen doen. Ik besef nog niet zo goed dat ik weg ga maar dat komt dit weekend vast wel!

Deze week ga ik jullie allemaal nog even zien en knuffelen en dan zie ik jullie over zes weken weer :)

kus, Sas!

  • 04 Juli 2011 - 13:48

    Marije:

    Goh Sas!

    Lang alweer niet gesproken!
    Ik las dat je gaat reizen naar France? Voor school of gewoon zomaar lekker op vakantie!
    Toen ik het las, dacht ik, even reageren!! haha
    Ik wens je heel veel plezier en succes(?)

    Liefs, Marije

  • 04 Juli 2011 - 15:22

    Sascha Richter:

    Hee Marije (Huitema?) !

    wat leuk dat je reageert! inderdaad al super lang niet meer gesproken! hoe is het nu met je? ik doe dit niet voor school maar had eens zin in iets anders dus vandaar:) het is op een camping en daar doe ik annimatie, schoonmaak en bediening. van alles wat dus! hoe bevalt je opleiding?

    Liefs!

  • 04 Juli 2011 - 20:31

    PxPx:

    Bonjour madame!

    Veel plezier in je nieuwe wereld, lekker veel ontdekken en genieten. Bon voyage, PxPx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sascha

Actief sinds 04 Juli 2011
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 18353

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 29 Juli 2013

Stage in Kaapstad

10 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: