Ontmaagding in de patat - Reisverslag uit Molières, Frankrijk van Sascha Richter - WaarBenJij.nu Ontmaagding in de patat - Reisverslag uit Molières, Frankrijk van Sascha Richter - WaarBenJij.nu

Ontmaagding in de patat

Door: sascharichter

Blijf op de hoogte en volg Sascha

16 Juli 2011 | Frankrijk, Molières

vandaag een lange zware maar wel leuke dag gehad. zaterdag is altijd wisseldag dus dan gaan alle gasten uit de huisjes en de nieuwe komen erin. Er moest dus flink schoongemaakt worden in de hitte dus we hebben ons uit de naat gewerkt. Rond 3 uur waren we klaar en kreeg ik even pauze en mocht ik om half 6 Eugienne helpen met de patat! het is hier namelijk 3x in de week patat avond voor de gasten en dan is er een hulpje nodig. Annelies, ik kan nu suuuuper goed patat bakken gna gna! Eugenne noemde het mijn ontmaagding in de patat haha. ik deed de snacks en de sausjes en Eus de patat. daarna zelf lekker een patatje naar binnen gewerkt en toen ging de bar al weer open, ben eigenlijk net klaar en de bar is weer helemaal netjes! Gisteren was een zwaaaare brakke dag. We zijn namelijk naar Beachparty geweest in Montauban met 6 campinggasten en bijne heel de crew. het was echt zo leuk en gezellig, super leuke salsamuziek dus de heupjes zijn weer lekker los. Ik moest de volgende dag wel weer om half 8 beginnen dus dat was minder maar ik moet zeggen dat alles echt gesmeerd liep, geen enkel foutje!

gisteren was het zeskamp en hebben we de kinderen verdeeld in teams van 4 en gingen ze om de beurt de 6 spellen langs waaronder spijkerpoepen, kegelen en spijkerbroekhangen. Was heel leuk en alle kinderen waren weer lekker enthousiast :)

Vandaag is Jordy jarig, het zoontje van Eugenne en Miriam dus we hebben veel taart gegeten. Ik ga hier echt zooo hard aankomen want we eten niet normaal veel en zo lekker allemaal, vanmiddag al weer zulk lekker grieks vlees met sausjes en stokbrood. Gisteren zijn de twee andere werknemers trouwens aangekomen marloes en valentijn dus het wordt alleen nog maar gezelliger hier.

ik ga nu lekker slapen en morgen heerlijk lang in mn bed liggen! pap mam en babs, veel plezier in Portugal en we skypen snel weer :)

Liefs, sas

  • 17 Juli 2011 - 10:45

    Willem:

    top verhaaltje weer, vond het leuk om te skypen eindelijk weer even gesproken! ik ga nu mijn tas inpakken, en.. we zitten echt dicht bij elkaar want op dat kaartje bij je verhaal staat sarlat de caneda, daar gaan wij heen en ik vlieg terug vanuit bergerac staat er ook bij! xxx

  • 17 Juli 2011 - 15:32

    Sas:

    Jooo, als je langs kan komen dan moet je dat echt doen man! ik ga even kijken hoe lang het rijden is van elkaar! kusje

  • 17 Juli 2011 - 16:50

    Isabella.:

    Hee Sas,

    Wat leuk dat je dit doet!
    We krabbelen wel op hyves!

    xxxxx'Isabella.

  • 19 Juli 2011 - 13:04

    Gunnar:

    Leuk hoor ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sascha

Actief sinds 04 Juli 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 18357

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 29 Juli 2013

Stage in Kaapstad

10 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: