Siku dear watu - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sascha Richter - WaarBenJij.nu Siku dear watu - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sascha Richter - WaarBenJij.nu

Siku dear watu

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Sascha

04 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dag lieve mensen,

Morgenochtend vertrek ik naar Zuid Afrika voor een half jaar stage!
Ik probeer hier zoveel mogelijk te schrijven zodat jullie een beetje op de hoogte blijven van wat ik allemaal beleef!

Over een half jaar zie ik jullie allemaal weer!

Sascha!

  • 04 Februari 2013 - 20:54

    Marianne:

    Nogmaals, geniet van je tijd in Zuid Afrika!
    Zenuwen zijn gezond, maar alles komt helemaal goed.
    Je gaat een TOPtijd tegemoet :)
    Liefs xxx Sander & Marianne

  • 06 Februari 2013 - 12:09

    Ab:

    Goed aangekomen een een goede eerste indruk?

  • 06 Februari 2013 - 13:42

    Sascha:

    Hoi Ab!

    ja, ik ben gisteren goed aangekomen en heel leuk ontvangen door Marieta (bij haar logeer ik de eerste maand). Hele aardige vrouw en vanochtend ben ik naar het stagebedrijf geweest om iedereen te ontmoeten, hele leuke mensen allemaal!


  • 08 Februari 2013 - 17:39

    Jessica:

    heel veel plezier sassie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sascha

Actief sinds 04 Juli 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 18349

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 29 Juli 2013

Stage in Kaapstad

10 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: